Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az Nagyleszek.hu címen elérhető honlap használatával
kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt
általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a
Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és
kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és
azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott
szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
1. Üzemeltetői adatok:
Cégnév: Pontit Kft
Székhely: 6900 Makó, Gárdonyi Géza utca 4.
Adószám: 13808121-2-06
Cégjegyzék szám: Cg. 06 09 018333, Kibocsájtó cégbíróság: Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: laszlo.venk@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36 30 137 6960
Számlaszám: 10700158-65619946-50000005
A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: Profitárhely Kft
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A webáruházban megvásárolható kiadványok: Pá-Pá Pelus, Pá-Pá Cumi, Ovi-idő, Hami-idő, Csak Pozitívan,
Csak Rugalmasan, Csak Magabiztosan és a Csak Bátran című könyvek.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben
csak illusztrációként szerepelnek.
3. Rendelési információk
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő
házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 5%-os ÁFA-t, azonban nem
tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a
termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron
szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő
vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a
szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A megvásárolható termékek mellett megtekintheti a termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a
teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére
vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben
ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített e-mail címen
szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.
A rendelés menete
A. A kosár/megrendelés gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
B. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy
megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki
tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt.
Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni,
válassza a „vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a
Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
C. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus
visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer
nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az
üzemeltetői adatok segítségével.
4. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként
megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik,
csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési
határideje, a visszaigazolástól számítva 1-2 munkanap.
5. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt termék fizetésének módja
A bankkártyával történő fizetéshez az OTP Simple és Barion szolgáltatását vesszük igénybe.
Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott MPL futárszolgálat szállítja ki az Ön által
megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben vagy
bankkártyával kifizetni.
Adattovábbítási nyilatkozat bankkártyás fizetés esetén
A weboldalon kezdeményezett megrendeléssel (bankkártyás fizetés esetén) a felhasználó az alábbi
nyilatkozatot teszi:
Tudomásul veszem, hogy az Pontit Kft (6900 Makó, Gárdonyi Géza utca 4.) adatkezelő által a(z)
nagyleszek.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil
Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított
adatok köre az alábbi: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az
adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési
tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: simplepay.hu/vasarlo-aff
A Barion Smart Gateway egy teljesen hazai fejlesztésű, bankoktól független bankkártya és e-pénz
elfogadására alkalmas fizetőkapu, amely verhetetlen árai mellett számos innovatív funkcióval rendelkezik.
Használata még kényelmesebb a csupán egy perces regisztrációt követően. Mivel a bankkártya-számokat
egy PCI DSS tanúsítvánnyal ellátott biztonságos rendszer tárolja, elég a regisztrált e-mail cím és jelszó
megadása bármilyen eltárolt kártya használatához. A Barion webes felületén riportok, export lehetőség,
valamint kiküldött havi számlalevél segítik az üzleti folyamatokat, illetve a hivatalos elszámolást. A
tranzakciók valós időben zajlanak, és mobil applikációban is lehet látni a beérkező tételeket. A Barion
felhasználók az ingyenes Barion applikáció segítségével egyre több boltban és vendéglátóhelyen mobillal is
tudnak fizetni, anélkül, hogy készpénzt vagy bankkártyát kellene magukkal vinniük. A banki biztonságot az
MNB felügyelete garantálja (MNB engedély: H-EN-I-1064/2013). A bankkártya visszaélések elleni védelmet
rugalmasan és igazságosan kezeljük.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Az elektronikus számlát e-mailben küldjük el a csomag futárnak történő átadását követően a
megrendeléskor megadott e-mail címre. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék
megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét
és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Házhoz szállítás díjszabása
Ha a rendelési érték 15000 Ft alatt van, a házhoz szállítás díja: 1100 Ft. 15000 Ft feletti rendelési érték
esetén a szállítás ingyenes.
Amennyiben a csomag utánvétes fizetéssel kerül megrendelésre, úgy a szállítási díjon felül +350 Ft
utánvétdíj kerül felszámításra.
6. Szállítási határidő
A megrendelés feldogozásától számított 1-2 munkanap. A 10:00-ig megrendelt
csomagokat készlet függvényében még aznap feldolgozzuk és átadjuk a futárnak.
7. Házhoz szállítási információk
A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag az MPL futárszolgálat futárai kézbesítik. A
csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet
megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a
küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való
teljesítését.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja
fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok nem minősülnek a szerződéstől
való elállásnak, melynek értelmében a szállítás és visszaszállítás díját a Ptk. 6:142.§ – 6:144.§
alapján követelés formájában a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag az okozott kár
kiegyenlítése és csomag ellenértékének és újraszállítási költségének előre történő kiegyenlítése
esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges
további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
8. Postai szállítással kapcsolatos információk
A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a
kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár.
Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn
belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.
9. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen
pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a
megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől,
visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával,
úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes
küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően
haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt
terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek
visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14
napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a
szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel
jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig
nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő
igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a
korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű
használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
10. Panaszok intézése
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a
panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá
érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy
adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az
üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között,
vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek
nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
11. Adatkezelés
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan
kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a
alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím,
látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott
esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges.
Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban.
Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A
cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó
számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített
adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a
webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott
adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A
webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott
adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató
adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el. Készíts külön menüpontot az adatvédelmi nyilatkozatnak!
12. Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény),
fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet
rendelkezései az irányadók.